Forum

(Vergeten?) Registreren

Arcturiaan op bezoek gehad

Forum » Buitenaards leven algemeen » Arcturiaan op bezoek gehad

astronomie ruimtevaart forum

Arcturiaan op bezoek gehad

Geplaatst op 01-01-2012 23:22:22 door Bob van de Berg - Quote

Ik hou het kort.
In de nacht van 30 dec op 31 dec las ik wat over Arcturus, een ster of planeet waar leven schijnt te zijn. Arcturiaanse wezens.
Ik roepte Lord Arcturus op. Waarna hij in mijn woning kwam. Ik heb hem allerlei verhalen verteld. Het 'wezen' heetft een healing uitgevoerd.

Hij leek op een kruising tussen een avatar en een predator.

Het was de meest bizarre ervaring uit me leven.

Een Echt ruimtewezen, gehuld in schaduw. Hij was er. Ik zag hem.

Hij stond op me koelkast en reikte tot het plafond.

Ik wil in contact komen met mensen die me meer kunnen vertellen of er ook ervaring mee hebben.

Groet Bob

RE: Arcturiaan op bezoek gehad

Geplaatst op 03-01-2012 10:27:37 door Richard - Quote

Zeg,nou moet je het niet gekker maken dan het is met je Lord Arcturus.
Het zijn juist zulke idiote uitspraken die de astronomie alleen maar beschadigen.Kijk dat jij,s'nacht niet van die drank af kan blijven - prima- maar moet je dan meteen jouw nachtmerrie deponeren?
De echte feiten daar draait het om

NICOM

Geplaatst op 03-01-2012 16:06:11 door arthur v.r. - Quote

trouwens, voor zover ik weet heeft Arcturus geen planeten en laat staan een levensvatbare. ik geloof wel in buitenaards leven maar dit vind ik toch wel een sterk verhaal.

Geplaatst op 04-01-2012 13:14:58 door Robbe.M - Quote

Volgens mij is dit toch nog altijd een forum over het heelal en niet over het paranormale.. smiley
Moest je nu toch zo overtuigd zijn over je "visioen" of hoe dat het ook mag noemen,neem de contact met andere mensen eh.

zulke dingen trekken de astronomie alleen maar meer in het belachelijke.

Robbe.

Geplaatst op 29-03-2012 08:16:26 door ... - Quote

Omdat jullie het eng vinden en niet vinden kloppen is het niet belachelijk. Jullie berperkte blik op het universum is slecht voor de astronomie. Leven van Arcturus (op Arcturus) is van de vijfde frequentie. Lichamelijke verschijning is per persoon verschillend aangezien zij geen vast lichaam hebben. Ze zijn ook niet beperkt tot onze kortzichtige 3d wereld.

Geplaatst op 29-04-2012 12:29:47 door Jelmer - Quote

Wel een sterk verhaal zeg ;o;o

astronomie ruimtevaart forum